M/S Bastard Startet 17.Mars.2006 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2006 Ønsker kontakt med deg som har båtplass i Holmestrand. Grunnen til dette er en ny ordning som blir innført, og foreningen vil ha med noen på laget. Ordningen vil føre til at vi får mere kontroll over båter,båtplasser,vedlikehold osv Jeg har meldt meg som fivillig og foreningen ønsker flere. Ingen ting og tjene på dette, ren dugnad som jeg håper flere vil støtte opp om Ta kontakt på IM for mere info. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 17.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2006 (redigert) Hei. Er dette i forbindelse med det som Tønsberg Blad nettopp skrev? Båtboom på fjorden Mens Holmestrand kommune vil lage 200-250 nye båtplasser i sentrum, planlegges det 1000 båtplasser på andre siden av Sandebukta Hele artikkelen finner du her.. Lars H. Redigert 17.Mars.2006 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
M/S Bastard Svart 17.Mars.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2006 Nei, ikke direkte. Ordningen går ut på at det skal være en Pirmaster på hver pir som vil fungere som en kontaktperson på gjeldende pir. Pirmaster skal da også ha ett oppsyn med pir´en, man skal da raportere evt. vedlikehold, utbedringer som må gjøres etc. Ellers håper jeg finansiering går i orden med tanke på innlegget i Tønsberg blad, jeg vet det er mange som har savnet god info om gjestebrygger,wc,strøm ol. Det er mangelfullt i dag ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 17.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2006 At det blir mer båtliv i Holmestrand som sommeren burde kanskje være bra, men det er ganske trangt om plassen som det er. Da snakker vi om korttidsfortøyning for å handle etc. Ganske kaotisk til tider. Da er det bedre om vinteren, men da er jo byen nærmest dødens by å regne. Håper de legger opp til flere bryggeplasser for korttidsligge. Jeg liker svært godt å besøke min barndoms by sjøveien, men det er kaos på fine sommerdager. Har noen planene for hva de skal gjøre i sentrum tilgjengelige ? Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
M/S Bastard Svart 18.Mars.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2006 Info om pirmaster ordningen finnes her. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2006 Er det noen frivillige som har meldt seg? Eller som kan tenke seg og bli pirmaster? Hadde vært veldig fint og fått med noen flere Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.