Jump to content

Navman tracker 950

Majali

Recommended Posts

Da er vel kanskje jeg den som først får erfaringer med denne plotteren..

Kjøpet gikk greit via Finn.no men jeg fant ut at det manglet power/data kabel, så denne fikk jeg kjøpt hos min faste levrandørher hjemme, alt er bare fryd!

Det eneste er at det ikke virker som noen har noe erfaring med denne plotteren i norge, denne kom med en svensk trebåt som ble kjøpt inn til norge for 2 år siden og det eneste jeg finne på nett er enten Dansk eller engelsk... merkelig..

Vel plotteren er fin den, 5" dagslys fargeskjerm og greier :smiley: ekstern antenne som tar inn kjempegodt her hjemme i forhold til den gamle, og ikke minst tilkobling for fuel sensor! Dette har jeg ønsket meg siden en 60 liter tank og gj.forrbruk på 10ltr./t så er det greit med litt kontroll. Det blir spennende å prøve.

Enese skåret i gleden nå er at jeg må ofre den mahogany antennen jeg laget til den gamle :headbang:

Kanskje jeg prøver å dreie ut et løvtynt lokk som passer utenpå plasten i mahogany... hmm, kan bli vanskelig å lage et korrekt tilpasset lokk og bunn som ikke er tykkere enn 2mm eller noe...

Slik ser den ut hvis noen drar kjensel på den.. Bilde

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...