NAL Svart 20.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Jeg takker for alle gode kommentarer/råd/erfaringer, og velger ut fra dette, selv å stå for salget. Håper ikke det skal bli noe problem. Stor interesse allerede. Sitér dette innlegget Link to post
poseidon2 Svart 24.Mars.2006 Del på Facebook Svart 24.Mars.2006 Brukte megler i Tønsberg, aldrig mer megler på meg. Jeg måtte gjøre hele jobben selv, fikk tlf fra potensielle kunder som fortlate meg at megler ikke hadde tid til å foreta en prøve tur blandt annet. Jeg la båten ut på finn og solgte den selv uten at megler hadde gjort annet enn å legge ut annonse. Dette måtte jeg betale full pris på 7% av salgs summen pluss moms. Ny eier hentet båten etter 14 dager, jeg fikk da regning fra megler på bruk av kran for løft opp på bil. Sitér dette innlegget Link to post
NAL Svart 24.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2006 Ja, nok en god grunn til å gjøre jobben selv. Føler forøvrig at markedet står litt stille akkurat nå, men det løsner vel når isen går og båtmessa er over for denne gang. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.Mars.2006 Del på Facebook Svart 24.Mars.2006 Brukte megler i Tønsberg, aldrig mer megler på meg. .Lå megleren på Vallø? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 24.Mars.2006 Del på Facebook Svart 24.Mars.2006 (redigert) Hvem er Vallø ? Kjenner du henne, Bitteliten? Redigert 24.Mars.2006 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Bitteliten Svart 24.Mars.2006 Del på Facebook Svart 24.Mars.2006 Hvem er Vallø ? Kjenner du henne, Bitteliten? Det er en av de damene med rosa bluser og korte skjørt som er er mer tilpasset selvbildet enn kroppens fysiske beskrankninger Fræda'n i dag skjønner jeg Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 25.Mars.2006 Del på Facebook Svart 25.Mars.2006 Ja, nok en god grunn til å gjøre jobben selv. Føler forøvrig at markedet står litt stille akkurat nå, men det løsner vel når isen går og båtmessa er over for denne gang. En fyr som skal selge en lik båt som min føler nok ikke at markedet står stille.. Ble lagt ut for noen dager siden, og han har allerede flere avtaler med folk som vil se på den. Dette til tross for at det er en relativt ukjent båt med mange sære løsninger! Men nå skal det sies at prisen han krever er som å gi bort båten da.. http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=7...907&pos=1&tot=1 Sitér dette innlegget Link to post
poseidon2 Svart 25.Mars.2006 Del på Facebook Svart 25.Mars.2006 Lå megleren på Vallø? Megler var Engbo. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Mars.2006 Del på Facebook Svart 25.Mars.2006 Megler var Engbo.Og nå er de solgt og overtatt av Dockside Marine på Vallø Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.