Harald- Startet 23.Juli.2003 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2003 Har en kjøleboks med seperat kompressor. Denne starter og stopper ganske ofte, samt at når den går lager den en skrangle/klirrelyd. Var inne på tanken om at det var lite freon på annlegget, men da skulle jeg vel få riming på returrør fra kondensator???? Noen som har erfaring med dette? Det er jo ikke så enkelt og tappe av freon for så og etterfylle, da dette er en hermetisk lukket unit, og da risikerer jeg å miste olje, og oljenivået har en vel dårlig kontroll med på slike uniter??? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2003 Det er jo ikke så enkelt og tappe av freon for så og etterfylle . . .Nei det er nok ikke enkelt, freon er vel ikke å få tak i lenger?? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Harald- Svart 23.Juli.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2003 Joda freon går greitt å få tak i, men det koster fletta da... Men mye av nyere "miljøvennlige" ting går jo på en miljøvennlig gass som tilsvarer freon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.