Jump to content

Innvendig trekking av kupe

jankospeed

Recommended Posts

Hei.

Ser du har "limt" fast klosser til feste av ryggstøtte?

Hvordan fester du ryggen til denne? Tengte eg skulle lage noe lignende selv

2007-Uttern C56 Mercury F50 ELPT EFI

2004 -Shetland Family Four 18fot Mercury 135 ELPTO

Hei.

Ser du har "limt" fast klosser til feste av ryggstøtte?

Hvordan fester du ryggen til denne? Tengte eg skulle lage noe lignende selv

Dette er orginalt på min båt, og dette endrer jeg ikke. Ryggen er festet vinkelrett til en plate som ligger oppå klossene, og er skrudd gjennom klossene (oppifra og ned). Forøvrig er klossene støpt fast i dette tilfellet.

Om dette synes uklart, kan jeg evt. ta bilder...

• 2 uker senere...

Bygde om fra rundsitter til dobbelkøye i vinter.Trakk ned til benken på styrbord side og på nedsiden av senga på babord side.slipper fliker som løsner.Fikk problem under vinduene med for mye trekk,men løste dette ved å skære i knekken og legge inn eikelister for å skjule snittet og dele opp den store hvite flata.

Bilde

Redigert av nb840 (see edit history)

Er det de derre sølvgrå greiene som er det nye trekket ditt jankospeed? Er det tilfelle tror jeg at du burde ha trekket i ett helt stykke så langt det lar seg gjøre. For mitt øye ser det ut som du må legge inn ett lite stykke helt fremme på stb og bb side ? Var jeg deg ville jeg ha tatt hele siden med et svært skaistykke for å unngå skjøter som kan irritere senere.(jeg har en aktercabin som er det perfekte eksempel på skjøting som så bra ut engang men ikke gjør det nå)

Det ser jo ut til å bli veldig bra ombord hos deg.

Hei på deg.

Eg har funnet ut at skjøter ikke kommer til å vises hos meg. Dette trekket er ikke skai,men et stoff med litt hår på. Dermed skjules skjøten helt og holdent. Legger overlapp og skjærer som en gjør når tapet legges :-)

Skal inn med bilder når mere ferdig, så tenker eg det blir bra fint. Regner med å kunne vise noe mere i morgen.Har litt problemer med å finne riktige skruer til taket. Har fått noen som har HVIT pyntekopp,men syns ikke det er pent i dette stoffet

Janko

Bilde

2007-Uttern C56 Mercury F50 ELPT EFI

2004 -Shetland Family Four 18fot Mercury 135 ELPTO

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...