blueline Startet 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2006 Er det noen som har erfaring med stoffing av gummibåt. Så forleden at det fins spesielt bunnstoff for gummibåter. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 Så også at det var kommet ett bunnstoff for gummibåter. Kan ikke helt forstå vitsen. Det er vel ikke mange som har gummibåten liggende på vannet når den ikke er ibruk. Ikke engang seilbåter forflytter seg så sakte at det begynner å gro under fart. Mariell Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Herman Svart 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 Men gummibåten ligger da på sjøen når moderskipet ikke brukes også. Gidder ikke å dra den opp på brygga etter hver tur, svintung som den er. Dessuten sliter det på jolla. Ikke er det så populært å blokkere brygga heller. Hvor har du sett dette stoffet? Eventuelt hva heter det, så kan jeg lete selv. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Mariell Svart 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 Så det hos Wærners båtbu i Sandefjord. Skal nedom der imorgen også. Så jeg kommer tilbake med navn på produktet. Mariell Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Mariell Svart 22.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2006 Det bunnstoffet for gummibåter som wærner hadde var " ."Soromap" Er vistnok ett Seajet produkt. Nok. 330 pr. boks var hva det var priset til. Forhandlerliste etc. finner du her. http://www.seajet.no/ Mariell Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
blueline Svart 22.Mars.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2006 Hei. Jeg skal ha meg en jolle for å ro ut til båten som kommer til å ligge i bøye i sommer. Jeg må ha jolla liggende i sjøen når den ikke er i bruk og uten stoffing er det helt håpløst. Er derfor ute etter erfaringer med stoffing av gummibåt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.