Kornelius Startet 22.Mars.2006 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2006 Jeg har blitt anbefalt å tegne forsikring i Norske Sjø. KNBF er blant de som anbefaler det. Det har jeg nå forsøkt å gjøre, slik man gjør det i 2006; over nettet. Det lar seg dessverre ikke gjøre. Av en eller annen grunn må man inn via en kalkulator for i det hele tatt å komme til sidene for registrering av opplysninger. Når man så har fylt ut skjemaet, som er ganske omfattende, blir ikke bestillingen registrert. Jeg er sikker på at det er noen på Båtplassen som har kompetanse, evne og vilje til å hjelpe Norske Sjø ut av dette uføret. Er det ikke det? Sitér dette innlegget Nyter stor glede og nytte av medlemskap i følgende nautisk orienterte forening/selskap/forbund/klubb (kronologisk ordnet): Redningsselskapet/Kystpatruljen, Solviken Båtforening, KNBF, Masterklubben, Princess Yacht Klubb Østlandet Link to post
Tine IV Svart 23.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2006 Merkelig at ingen her har noe og komma med her da .Er detta noe Syvert har greie på kansje , eller har jeg missa noe her ? Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.