Karavoli Startet 23.Mars.2006 Del på Facebook Startet 23.Mars.2006 Hvor vanskelig er det å montere bensintankmåler? Kan jeg gjøre det selv? Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner2 Svart 23.Mars.2006 Del på Facebook Svart 23.Mars.2006 Det er ikke noe problem, det finnes forskjellige typer givere. Ta kontakt med et firma som selger slike, så får du en forklaring på hvordan det skal gjøres. Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 23.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2006 OK. Takk det skal jeg gjøre! Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 24.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2006 Forhandleren monterer den for meg. Fort gjort sa de:) Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 24.Mars.2006 Del på Facebook Svart 24.Mars.2006 Ny bensintank, eller monterer de i den gamle??? Sitér dette innlegget Link to post
bao Svart 24.Mars.2006 Del på Facebook Svart 24.Mars.2006 Monterte ny giver og nytt instrument. Kjøpte en giver som var justerbar til forskjellige tanker inkl instrument. Fungerer helt OK. Kjøpte denne i en båtutstyrsbutikk. Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 24.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2006 Ny bensintank, eller monterer de i den gamle??? Skifter motor fra Johnson til Mercury. Mercury fører instrumenetr av merket SmartCraft. Må da bytte ut alle instrumentene til SmartCraft for at det ikke skal bli helt stilkræsh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.