Maika Startet 27.Mars.2006 Del på Facebook Startet 27.Mars.2006 Jeg skal ta opp katamaranen (40x20 fot, 5,5 tonn) i påsken for puss. Har nå forhørt meg noe rundt, og dette er resultatet så langt: Brødrene Adolfsen - skal ringe tilbake i morgen, men i følge Herførl har de ikke stor nok kran Herføl Marina - for liten kran Gressvik Marina AS - for smal slipp (5,75 m) Slevikkilen Båtbyggeri - ikke svar Kjøkøysund Marina AS - kan ta den opp på Gressvig hvis snøen forsvinner Noen som har andre forslag? Båten ligger i dag på Kirkøy, så jo nærmere der jo bedre. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 27.Mars.2006 Del på Facebook Svart 27.Mars.2006 (redigert) Walberg Marinaservice, Skjebergkilen Redigert 27.Mars.2006 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Caluna Svart 27.Mars.2006 Del på Facebook Svart 27.Mars.2006 Det finnes en slipp (på skinner opp fra vannet) rett syd for brua på Asmaløys vestside. Kjenner ikke navnet, men har sett relativt store skøyter bli tatt opp der. Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 27.Mars.2006 Del på Facebook Svart 27.Mars.2006 Ganske stor slipp i Engelsviken. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 29.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2006 Følgende har jeg nå sjekket (skriver opp alle så jeg har det til neste gang): Walberg Marinaservice - isen i sjøen gjør det umulig. I tillegg er det fullt på land, samt at han trodde ikke mobilkrana kunne ta den bredden. Osco marina (nå eid av Grimsøy Service AS) - is, dokken er for liten og gaffeltrucken kan ikke løfte den vekten. Engelsviken Slipp - fylt opp for påsken og slippen er for liten Olsen Brødrene Slipp & Båtbygg - kunne ikke (tror grunnen var for liten kran) Slevikkilen Båtbyggeri - for liten kran Forslag jeg ennå ikke har sjekket: - Marin Elektro - Bertelsen Mek. Verksted "Det finnes en slipp (på skinner opp fra vannet) rett syd for brua på Asmaløys vestside. Kjenner ikke navnet, men har sett relativt store skøyter bli tatt opp der." - Er dette der det heter Rød..? Flere forslag? Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 29.Mars.2006 Del på Facebook Svart 29.Mars.2006 Ring Sand Marina og hør om de vet hva den slippen ved brua heter. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Elise Svart 29.Mars.2006 Del på Facebook Svart 29.Mars.2006 Sjekk Elektro Marin på Gressvik, mulig "båsen" der er bred nok. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 29.Mars.2006 Del på Facebook Svart 29.Mars.2006 Sjekk Elektro Marin på Gressvik, mulig "båsen" der er bred nok. Søkte litt på nettet. Fant lite fra Gressvik. Kan du oppgi telefon nummer eller helst internettadresse? Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 4.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2006 Har nå laget en side for de som måtte være interessert i å ta opp brede båter: http://katamaran.org/opp/opp.html Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.