wilma Svart 16.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 Tar fram gammel tråd da jeg skal til å montere utvendig giver til en Cuda 168. Hvilken tetningsmiddel skal/bør jeg bruke. Kan jeg bruke silikon av våtromstypen, dvs samme silikon som brukes i dusj/vask osv. Vil dette holde i sommer? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 16.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 Hvilken tetningsmiddel skal/bør jeg bruke. Bruk Sika eller Tec 7, da får du noe som holder. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
wilma Svart 16.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 (redigert) Hvem i området fører Sika eller Tec 7? Redigert 16.Mai.2006 av wilma (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 16.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 Hvem i området fører Sika eller Tec 7? Du kan prøve i en vanlig maleforretning, der bruker jeg å kjøpe det i allefall. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.