dykkern Startet 28.Mars.2006 Del på Facebook Startet 28.Mars.2006 Hei! Er det noen som har et godt tips til billig båttransport fra Skien til Oslo via land? Båten (motorbåt) er 24 fot og veier ca 1900 kg, flytting ønskes gjennomført siste helgen i April. Er det noen som vet ca kostnad på dette? Jeg har søkt etter svar i tidligere diskusjoner, men fant ikke noe som var aktuelt for denne strekningen. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 28.Mars.2006 Del på Facebook Svart 28.Mars.2006 Vil tippe ett sted mellom 2-4000. Det er en del kranbiler som frakter byggmatriell o.l som også driver med båtfrakt. Vet om ihvertfall 2 som stadig er i Oslo Prøv Olav Askjer eller Sten Gustavsen Begge holder til i Våle i Vestfold Har ikke nummer tilgjenglig i øyeblikket Sitér dette innlegget Link to post
langbein Svart 28.Mars.2006 Del på Facebook Svart 28.Mars.2006 Kan du ikke få lånt en stor båthenger og en bil? Hvis båten går på en båthenger. Det finnes kanskje en liten mulighet for at jeg kan kjøre for deg, hvis du skaffer henger. Jeg har en Pajero og den trekker en slik båthenger. Sitér dette innlegget Båtlivet er herlig. Link to post
vikers Svart 6.September.2006 Del på Facebook Svart 6.September.2006 Tar opp denne tråden for å høre om noen har forslag til bedre løsning enn hva jeg har. Treseiler på 10 meter ( mast (13-14 m.),og bom ved siden av skal løftes og fraktes fra Vestfossen (Buskerud) og til Skien. For dette har jeg innhentet pris på 1000,- i timen og antatt kostnad på 5000,- Er dette rimeligste variant, eller vet noen om andre løsninger? Kanskje kan jeg løfte til henger (hvor kan jeg leie en slik henger for noen timer?) i Vestfossen, og så ha kran som løfter av i Skien? Har kranbil i Skien til 600,- for et løft, men må jo ha en kran i Vestfossen + henger, så da blir det kanskje ikke billigere? Noen som vet om "noe lurt"? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.