olpi Startet 29.Mars.2006 Del på Facebook Startet 29.Mars.2006 Ser at det er kommet en del bilder av DENNE for de som har interesse av det. Sitér dette innlegget Link to post
skorpo Svart 30.Mars.2006 Del på Facebook Svart 30.Mars.2006 Tru korfor dei har heldt på den innreiingsløysinga der folket "køyrer buss"? Eg synst absolutt best om å ha passasjerane i ei sittegruppe på babord side. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 30.Mars.2006 Del på Facebook Svart 30.Mars.2006 Har hatt sittegruppen på begge sider og kan ikke se noen forskjell på det....? Litt flott at de har justert på utseende på en båt som har vært produsert i så mange år, i motsetning til NB som bare la 750'en død..... De har fått mange bestillinger på den nye varianten og det er jo positivt. Bare så synd de har blitt så dyre..... men det er jo noe med tilbud og etterspørsel da.... Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 30.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2006 Synes den er penere enn 830 utvendig i hvertfall, den er stygg etter min smak. Mange liker jo ikke vinduene på Viknes, men jeg synes de er ok. Sitér dette innlegget Link to post
sammy Svart 21.Mai.2006 Del på Facebook Svart 21.Mai.2006 Tru korfor dei har heldt på den innreiingsløysinga der folket "køyrer buss"? Eg synst absolutt best om å ha passasjerane i ei sittegruppe på babord side.det hadde vel ikke hvert noe serlig å sitte oppi byssa. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 21.Mai.2006 Del på Facebook Svart 21.Mai.2006 Tru korfor dei har heldt på den innreiingsløysinga der folket "køyrer buss"? Eg synst absolutt best om å ha passasjerane i ei sittegruppe på babord side.Jeg er enig. Litt usosialt det her.Det blir lettere å holde kontakt med passasjene når de ikke sitter rett bak føreren. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.