JFE Startet 30.Mars.2006 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2006 Hei. Er det noen som har erfaring med bruk av vannfilter i forbindelse med fylling av vanntanken. Tanken er å slippe å få urenheter i tanken. Hva med kapasitet, filtertype, filtreringsgrad osv. Jarle Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 30.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2006 Har ingen erfaring med filter. Drypper noen dråper AquaClean i tanken i stedet. Det skal visstnok holde bakteriene unna i lang tid. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 31.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2006 Jeg ser at spørsmålet gjelder filtrering av vann inn i båten. Dette er vel ikke så vanlig - og det er sikkert derfor du vil høre om erfaringer. Jeg har slik i boligen i forbindelse med borrevann og kommer tilbake med info. Antar at du har vurdert å ha filter inne i båten på drikkevannssiden. Jeg har god erfaring med AQUA-FILTER REFILL Art.nummer: 5388-00 hos Maritim http://www.maritim.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.