JFE Startet 30.Mars.2006 Del på Facebook Startet 30.Mars.2006 Hei. Er det noen som har erfaring med bruk av vannfilter i forbindelse med fylling av vanntanken. Tanken er å slippe å få urenheter i tanken. Hva med kapasitet, filtertype, filtreringsgrad osv. Jarle Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 30.Mars.2006 Del på Facebook Svart 30.Mars.2006 Har ingen erfaring med filter. Drypper noen dråper AquaClean i tanken i stedet. Det skal visstnok holde bakteriene unna i lang tid. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 31.Mars.2006 Del på Facebook Svart 31.Mars.2006 Jeg ser at spørsmålet gjelder filtrering av vann inn i båten. Dette er vel ikke så vanlig - og det er sikkert derfor du vil høre om erfaringer. Jeg har slik i boligen i forbindelse med borrevann og kommer tilbake med info. Antar at du har vurdert å ha filter inne i båten på drikkevannssiden. Jeg har god erfaring med AQUA-FILTER REFILL Art.nummer: 5388-00 hos Maritim http://www.maritim.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.