erikchri Startet 31.Mars.2006 Del på Facebook Startet 31.Mars.2006 Så et interessant bilde i dagens Båtmagasin med en PC med full motorovervåkning. Firmaet Palladium Technologies har et system som heter Simon X2 for både nye og eldre mekaniske motorer. Spennende prosjekt? Noen som har erfaring med dette eller liknende programmer? Har selv to VP KAD42 som ligger i deler i garasjen pga vannlekasje i intercooleren. Håper på en bedre og sikrere båtsesong. Produsentlink: Simon PC system Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 31.Mars.2006 Del på Facebook Svart 31.Mars.2006 Ønsker også kostnads-antydning. Fikk nylig antydning på kostnad fra firma i nord-norge som antydet kr. 30.000 per motor for overvåkning av motorinformasjon fra følere allerede montert på motor (turtall, temperatur, trykk), dvs. kr 60.000 for to motorer (Yanmar). Dette har jeg ikke mulighet til å følge opp videre økonomisk. Sitér dette innlegget Link to post
DWC Svart 2.April.2006 Del på Facebook Svart 2.April.2006 Jeg har overvåking til min motor jeg er ikke sikker på prisen da det fulgte med steyr motoren da jeg kjøpte den Du kan jo spørre de om den motorovervåkingen kan omgjøres til VP motorer mvh DWC Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.