olews Startet 3.April.2006 Link til dette innlegget Startet 3.April.2006 Hvor finner jeg stekeovnsgryte. I mangel på stekeovn kan jeg ikke bake boller og brød ombord. Nybakt brød og nybakte boller øker mannskapets trivsel veldig mye. Men jeg har ikke stekeovn. Det finnes en gryte som man kan steke slikt i. Jeg har sett det en gang, men jeg har ikke fått tak i en slik. Er det noen som vet hvem som selger en slik ? Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Zikk Zakk Svart 3.April.2006 Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Hvet ikke men hadde vært helt genialt å fått tak i en... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.April.2006 Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Tror du får tak i denne i diverse velutstyrte båtbutikker. Jeg har sett den i hyllene hos Baardsen på kaien i Haugesund, men den er garantert å få tak i andre steder også. Hvis jeg ikke husker helt feil så er dette et Optimus produkt. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Eos Svart 3.April.2006 Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Vi har med stort hell stekt halvstekte rundstykker ombord. Brukte da den vanlige kjelen vi ellers bruker med en metallrist i bunn. Snudde runstykkene halveis. De ble like gode som de som er stekt i komfyren hjemme. Mener det var Lars H som skrev om dette for en tid tilbake ca. 2 år. Mener han hadde prøvd med steiner i bunn med godt resultat. Paul Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 3.April.2006 Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 (redigert) Hjertmans har en. Se hjemmesiden og søk etter artikkelnummer 6934. Pris 398 svenske pesetas. Redigert 3.April.2006 av Javi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kes Svart 3.April.2006 Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 (redigert) Av alle steder så jeg en slik løs "stekeovn" med fast termometer i lokket så sent som i fjor høst hos Erøy Handel i Ryfylke. Hvis du går inn på Gjestehavner og Erøy finner du tlf.nr. til handelsmannen. Han kan i hvert fall fortelle deg hvem som levererer disse. De 2 han hadde, var i rustfritt stål, rektangulære og med utseende og størrelse som en ABU røkovn. Redigert 3.April.2006 av kes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eline Svart 3.April.2006 Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 JAMA MARINA AS selger Cobb wok og grill til kr 1.189,-. Evt. ekstrautstyr kommer i tillegg. www.jamamarina.no Har ikke noe kjennskap til denne, men så den utstilt på båtmessen i Stavanger i helgen. Iflg. reklamen går det an å koke, bake og grille på denne. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 3.April.2006 Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Hva med primus sin steike-kasse? Til å sette over blusset. Har brukt den i mange år nå. Funker helt topp for oss. Termometer i ene veggen. Tipper den koster snaue 1000kr nå. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 3.April.2006 Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Sigurd; problemet er at disse steike kassene fra Primus har gått ut av sortimentet. Selges på loppis for mer enn de kostet nye i sin tid... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
olews Svart 3.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 De står på web siden til Futur (tidl. Primus) : http://www.primus.no Velg på kjøkkenet og på hytta og bakeovn. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Player 311 Svart 3.April.2006 Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Noen som har prøvd å bruke ABU røkeovn til som stekeovn? Den har jo rist i bunnen... Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 3.April.2006 Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Swang har en amerikansk grill+kokeplate +stekeovn, alt i ett. Koster 3950,00. se her Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.