kncarlsen Startet 2.August.2003 Link til dette innlegget Startet 2.August.2003 Startmotoren er ny og batteriene er topp ladet. Likevel sier det bare klikk og svirrer rundt uten innslag. Noen med erfaring på dette? /Knut Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.August.2003 Link til dette innlegget Svart 2.August.2003 Velkommen! Dette kan forårsakes av en slitt/brukket tann på svinghjulet. Prøv å tørne motoren litt for hånd og se om det griper tak da. Sitér dette innlegget Link to post
kncarlsen Svart 2.August.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2003 Hei Ingar Det var jo utrolig raskt svar Skal prøve det imorgen Sitér dette innlegget Link to post
Guest tamberskjelven Svart 3.August.2003 Link til dette innlegget Svart 3.August.2003 Det er startinnslaget som "henger". Prøv å gi innslaget et par kakk med en hammer før du du vrir på nøkkelen. Sitér dette innlegget Link to post
kncarlsen Svart 3.August.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2003 Sitat Velkommen! Dette kan forårsakes av en slitt/brukket tann på svinghjulet. Prøv å tørne motoren litt for hånd og se om det griper tak da. Dette har jeg nå prøvd, men det virket ikke. Takk likevel. Sitér dette innlegget Link to post
kncarlsen Svart 3.August.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2003 Sitat Det er startinnslaget som "henger". Prøv å gi innslaget et par kakk med en hammer før du du vrir på nøkkelen. Jeg har nå fått en bilmekaniker til å se på dette i løpet av uken da jeg likevel er bortreist. Skal prøve Draco'en på Väneren Takker for raske reaksjoner. Dette var utrolig positivt. Håper jeg kan bidra med noe tilbake når jeg er tilbake. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.