Boywonder Startet 3.April.2006 Link til dette innlegget Startet 3.April.2006 Har kjøpt en utenbordsmotor som har blitt lakkert av forrige eier. Da la jeg merke til at anoden også var lakket over. Gjør dette noe? Bør jeg kanskje bytte den ut? Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Divemaster Svart 3.April.2006 Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Bytt ut! Disse skal ikke overmales / lakkeres... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Boywonder Svart 3.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Som jeg tenkte... Men det holder kanskje å børste vekk lakken? Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Divemaster Svart 3.April.2006 Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Det skulle være OK med børsting hvis du kan gjøre det ... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Boywonder Svart 3.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Da prøver jeg det i første omgang. Takk! Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Marø Svart 3.April.2006 Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Pass på at det ikke er lakkert under anoden også. Den må ha god kontakt med det matrerialet den skal beskytte. Jeg ville byttet uansett og gjort skikkelig rent under. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 3.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Godt poeng. Jeg tror nok det er "rent" under anoden, for han har nok bare glemt å ta den av når han lakkerte. Jeg ser det når jeg tar den av en av dagene. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
index Svart 3.April.2006 Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Hørtes lurt ut med lakkering av anodene, de holder nok mye lengre på den måten!! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Boywonder Svart 3.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2006 Du kan så si... Men så fikk jeg motoren for 10 000 mindre enn det den er verdt, så jeg kan vel leve med det.. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.