Geir Frode Startet 3.April.2006 Del på Facebook Startet 3.April.2006 (redigert) Hei Jeg er fra Haugesund, og lurer egentlig på om det er mange representanter fra Haugalandet her. Kjekt å vite vedr. innkjøpstips, hvem jeg kan forvente å treffe på når jeg er på sjøen osv. Mvh: Geir Frode forøvrig fra Skåredalen....... Redigert 3.April.2006 av Geir Frode (see edit history) Sitér dette innlegget 11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot Link to post
JonnyBoy Svart 3.April.2006 Del på Facebook Svart 3.April.2006 Representant nr.2 fra Haugesund til tjeneste! Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Sydvesten Svart 3.April.2006 Del på Facebook Svart 3.April.2006 (redigert) Tja, hva skal jeg si... Jobber på Karmøen, bor litt på i Mølstrevåg.... men har fast adresse på Stathelle... er vel sånn delvis Haugalending da... tror eg Lagt til: Vi er kanskje ikke så mange men noen av oss klarer ikke holde kjeft Redigert 3.April.2006 av sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Ingar Svart 3.April.2006 Del på Facebook Svart 3.April.2006 Benytter anledningen til å minne om at vi nå har ett søkbart felt for bosted. Man legger inn data nederst på denne siden og søker fra Medlemmer siden. 488 har oppgitt bosted, 9 stk i Haugesund... Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 3.April.2006 Del på Facebook Svart 3.April.2006 Haugesunder jeg og. Født og oppvokst midt i byn. Bor på Storasund/Karmøy. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
pgk Svart 3.April.2006 Del på Facebook Svart 3.April.2006 Samma her.Født oppvokst og bor midt i byen.Har båten vanligvis på Fosen men har har den nå på land på Haugesjøen Sitér dette innlegget Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 3.April.2006 Del på Facebook Svart 3.April.2006 Hører til på Haugalandet vi også. Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Poseidon Svart 3.April.2006 Del på Facebook Svart 3.April.2006 Opprinnelig fra Kopervik, men har siden 1968 hatt Stavanger som hjemmehavn....... "En gang karmøybu, alltid karmøybu" - på godt og vondt Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
index Svart 3.April.2006 Del på Facebook Svart 3.April.2006 Her e' ein te fra Skåredalen! Sikkert den einaste i byen med baatplassen vimpel (har ikkje sitt nåken andre i alle fall). Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Fantino Svart 3.April.2006 Del på Facebook Svart 3.April.2006 Har hatt tilhold i Stavanger siden 1988, men kommer opprinnelig fra rette sida av Boknafjorden. Er riktignok ikke "byas" eller fra Karten Island, men bondeknøl innante fjordane. Sitér dette innlegget Link to post
cassie Svart 3.April.2006 Del på Facebook Svart 3.April.2006 Eg e frå Karten eg o, å båten ligge vest i Buvik Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 3.April.2006 Del på Facebook Svart 3.April.2006 Utflyttet karmøybu her også. Er du vokst opp med sjø på alle kanter må du ha det - bare må ha det! Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 Ekte Sørhaug gutt... For tiden bosatt i Tysvær Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 Føresfjorden/kolnes 2 voksne to barn Sitér dette innlegget Link to post
Klumpen Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 Født i Haugesund og bor her ennå. Sitér dette innlegget Link to post
RITS Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 Født og oppvokst i Acrehaven, Karten Island i USA's 52 delstat. Sitér dette innlegget Ex 1963 Furuholmen 52 Detroit V8-71 - Ex 1986 Fairline Forty VP TAMD 60C Ex 1994 Bayliner 4788 Pilot House Hino WO6D-TI - Ex 1984 Coronet 38.1 Mediterranean VP TAMD 70E Ex 2006 Bavaria 42 Sport VP D6-310 IPS 500 1997 Fairline Squadron 50 VP TAMD122 HP Link to post
Geir Frode Svart 4.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2006 Der ser du, "snakker" med mange, og rett som det er, så er det naboen..... Artig dette, vi får vel få oss vimpler til å ha på båtene........ Kan ikke dere legge inn havn/bosted på profilen så blir det litt enklere for ettertiden????? Igjen veldig artig. Geir Frode Sitér dette innlegget 11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot Link to post
Havbris Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 Fastlandssiden av Karmøy, Skre, ved Førresfjorden. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 Artig dette, vi får vel få oss vimpler til å ha på båtene........ Det hadde vært flott ja, har så langt ikke sett andre enn min egen... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SveinHa Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 ...har så langt ikke sett andre enn min egen...Samme her.... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
JonnyBoy Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 (redigert) Er det noen av klubbens lokale medlemmer som kjenner til ledige båtplasser på Haugalandet? Har sjekket litt på Røyksund og Karmsund (under Karmøy-broen), men der ser det ut til å være ventetid til den store gullmedaljen! Regner vel med det er likt andre steder også ?!?? Har reservert plass på en ny båthavn som skal åpne på Husøy (annonse fra FINN), men når denne blir klar må gudene vite? Var i hvertfall rimelig urørt der nede sist jeg var å sjekket. Båten ligger for tiden halvveis inne i Hardangerfjorden, noe som kommer til å redusere båtbruken til helgene. Vil derfor sette stor pris på om det er noen som vet om noe ledig. Mvh John Redigert 4.April.2006 av JonnyBoy (see edit history) Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Klumpen Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 Da må jeg vel skaffe meg en Sitér dette innlegget Link to post
pgk Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 Vimpel er herved bestilt Sitér dette innlegget Link to post
pgk Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 (redigert) Tror det er ledige plasser i Kopervik.Kan sjekke litt hvis du vil. Det er lagt ut nye brygger nordvest på Bakarøynå men vet ikke om det er ledigt Redigert 4.April.2006 av pgk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.