bare lek(k)er Startet 3.April.2006 Del på Facebook Startet 3.April.2006 Hei Folkens! Jeg kjøpte i høst en brukt kartplotter med ekstern antenne. Han jeg kjøpte plotteren av, fikk ikke løs antennen uten mye og og vi ble derfor enige om at jeg skulle skaffe ny (brukt) antenne selv. Nå har jeg sjekket litt og disse antennene er MYE dyrere enn både han og jeg antok. Kan man bruke alle typer GPS antenner?? Vet dere om det evt. går ann å få tak i uorginale antenner som passer Navmannen min? Har noen evt. forslag på hva slags antenne og hvor disse kan skaffes i Oslo området? Trygve Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 4.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2006 Ingen som vet ?? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 Snakket med Seatronic eller ? De bør jo vite.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
bare lek(k)er Svart 4.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2006 Har sendt dem en mail, men ingen svar ennå Ville uansett gjerne også ha svar fra forumet, regner vel med at Seatronic (i likhet med "alle" andre) gjerne vil selge ?? ( selv om de har vært hjelpsomme tidligere) Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 ifølge GILSSON kan du bruke deres antenne SMA-M. De har nettsjappe, og godtar kort. Si ifra om du skal bestille, så kan kanskje et kompiskjøp være noe ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
bare lek(k)er Svart 4.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2006 kan absolutt være interessant det ja, har fått priser på 1300 - 1500,- på original antenne! Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 Det er en spesiell plugg til Navman GPS. Du kan sikkert bruke enhver GPS med NMEA, bare sørg for å ha den rette pluggen tilgjengelig, samt en loddebolt!! Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Suzuki Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 litt forskjell på 1300 kr og USD 50 + frakt. Som regel går sånt fra Statene på godt under en uke... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.