bare lek(k)er Startet 3.April.2006 Del på Facebook Startet 3.April.2006 Hei! Jeg lurte på om det er noen der ute som kjenner til hvor man kan få kjøpt kapok. (Innmaten til de vanlige enkle/dobble båtputene) Jeg hadde nemlig tenkt å sy meg puter spesialtilpasset til Cokpiten Mvh Trygve Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 Jeg tror du skal lete lenge etter kapo. Det ble brukt i sjøklær under 2. verdenskrig og holdt usedvanlig godt på fuktigheten. Det er også blitt brukt i puter tidligere, men jeg vil ha satset på et nyere fyll. Hva med isoporkuler a la Freebag? Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 4.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2006 Jeg mener at det er Kapock som brukes i de vanlige putene du får kjøpt "overallt" f.eks. maritim. Det står ihvertfall at disse er fyllt med kapock. Art. nr. 20250-04 f.eks. ville derfor tro at det er noe som kan skaffes?? Sitér dette innlegget Link to post
ole-2 Svart 5.April.2006 Del på Facebook Svart 5.April.2006 Hva med å kjøpe en pute og så klippe den opp? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 5.April.2006 Del på Facebook Svart 5.April.2006 Det burde jo finnes medlemmer på BP som vet hvor det er mulig å kjøpe Kapok i "løs" vekt? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 5.April.2006 Del på Facebook Svart 5.April.2006 Ved et søk på kompass.no var det en dusin firmaer som kom opp på produktsøk "kapok". Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.