vikers Startet 4.April.2006 Del på Facebook Startet 4.April.2006 Har en "loggpropell" montert, med denne kabelen opp til styrepos. Noen som kan hjelpe meg med å få vite hva slags type instrument jeg må ha på denne giveren? Om noen har denne typen liggende, så er jeg en interessert kjøper. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
skage Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 Heisan Det jeg mener og huske fra min størø 34 var at denne wiren gikk til et instrument som hadd tripp teller og hastighet, dette var et gammelt instrument, beklager klarer ikke og ta type betegnelse på instrumentet, tror dette er en standard også i dag, for jeg byttet vire på mitt uten problem, som ble innkjøpt på Sea Sea (båtplast)Rud i Bærum. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 Kanskje VDO Sumlog kan være et hint.... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
vikers Svart 5.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2006 Kanskje VDO Sumlog kan være et hint.... I følge forklaring fra SES71 så har du nok helt rett SveinHa. Instrument kjøpt av ham, så får jeg se hva jeg skal med det etter montering. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.