Tine IV Svart 26.April.2006 Link til dette innlegget Svart 26.April.2006 Har da litt musikk i båten jeg også , men dårlig med bilder .Har div høytalere en 12" subb og en forsterker på ca 700w . Sitter og lurer på den spiller'n hos Coop Mega ,blåtann og fjernkontroll till den nette sum av 999- Er mye utpå aleine da det passer sånn og da er det deilig å dra på litt med Pink Floyd eller no anna snadder. Også kan det hende det blir en fest i løpet av sommer'n Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Som Svart 26.April.2006 Link til dette innlegget Svart 26.April.2006 Tenkte også på denne COOP spilleren, hvor selger de den ? I vanlige matbutikker ? Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 26.April.2006 Link til dette innlegget Svart 26.April.2006 Tenkte også på denne COOP spilleren, hvor selger de den ? I vanlige matbutikker ? Ja på dem store plassane tipper jeg . Var i en Mega butikk igår , hadde ikke . Drar på Sjøsiden idag og sjekker , det er Coop Mega det også bare litt større der på senteret .Har sett den i bruk , funker ok den .... Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Som Svart 26.April.2006 Link til dette innlegget Svart 26.April.2006 Får ta meg en ringerunde....det er jo ikke sikkert de har den her på Vestlandet. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 26.April.2006 Link til dette innlegget Svart 26.April.2006 det er jo ikke sikkert de har den her på Vestlandet.Lagunen har den nok... Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 26.April.2006 Link til dette innlegget Svart 26.April.2006 UTSOLGT på 1 dag her i by'n . Tok vel inn 2-3 stykker vel . Har satt folk på saken i nabobyane. Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
enter4u Svart 26.April.2006 Link til dette innlegget Svart 26.April.2006 Vel! Har en ny Sony mp3-spiller og 2x180 watt. Holder greit det:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.