power Startet 5.April.2006 Link til dette innlegget Startet 5.April.2006 Jeg vil bare advare dere som har eldre båter med Volvo drev . Jeg skulle "bare# bytte lager i mitt eget skjold da jeg oppdagen ett lite hull i det , etter glasblåsing så fikk jeg meg ett sjokk . For og kommer til fris aluminiun så var det mye som måtte slipes bort . Så til dere som har eldre båter, sjekk flensen som ligger i salvann før du monterer drevet så slipper du kanskje havari på både drev og lager i sommer PS: Det er mulig og sveise dette Sitér dette innlegget Link to post
juhl Svart 5.April.2006 Link til dette innlegget Svart 5.April.2006 Når hullet er på den del af skjolet kan det svejses- men det kræver proff udstyr og træning - se også verkstedshåndbogen på side 162 Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 5.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2006 Takk for info ang side 162 juhl Jeg har satt bort jobben til ett firma som kun driver med sveising av aluminium. Vi har utført en test-sveis på ett def, skoljd som jeg har så sveisen biter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.