tein Startet 7.April.2006 Link til dette innlegget Startet 7.April.2006 Hei! Jeg har planer om å gjøre båtpussen litt billigere denne sesongen og kom over denne leverandøren av oljeprodukter: http://www.linolje.com/Prisliste.htm Ser her at literprisen for en blanding av linolje, tjære og terpentin kan kommer ned i 29,- (Hvis jeg ikke har regnet helt feil da ). Ikke ille sammenlignet med for eksempel trekkfastoljen som ligger på ca 118,- per liter ved kjøp i butikk. Problemet er bare at det ikke er mulig å kjøpe mindre enn 25liter fra denne leverandøren. Men hvis det er flere i Bergensområdet som er interessert, kan dette bli en hyggelig affære. Legger ved regnestykket: treolje.pdf treolje.xls Sitér dette innlegget Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 7.April.2006 Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Hei. Er det den ferdige blandingen du tenker på eller 5 l av hver? Jeg kunne nok være med på dette, men det er et stykke fra Sveio til Bergen... Kunne nok gjerne tenkt meg 10 l olje og 10 l terpentin, men ikke 10 l tjære. Kanskje det er noen som kun vil ha tjære Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Gnisten Svart 7.April.2006 Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Tror nok jeg lett kan hjelpe til med å fylle kvoten her. Bra priser ! Har sendt deg en IM Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
tein Svart 7.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Jeg er mest interessert i det første eksempelet. Jeg skulle helst bare hatt 5 liter av hvert produkt. Men hvis dere (Skjælø og LK6647) trenger 10 l. linolje og 10 l. terpentin, mangler vi bare noen som kan kjøpe opp resterende 10 l. tjære. Hvis vi får dette til, kan jeg kjøre guffa til Bergen etter påske. LK6647: Jeg har dessverre ikke plass i bilen til mer enn tre dunker. Mvh. Øystein Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 7.April.2006 Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Kunne tenkt meg ferdigblandingen på 25 liter. Kan også ta 10l med tjære hvis det mulig å få 10l av linolje og 10l av Terpentinen. Går ikke det så nøyer jeg meg med ferdigblandingen. Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
tein Svart 7.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Ringte nettopp til Liers Produkter. De var dessverre utsolgt for terpentin . Da blir en tjæreblanding på meg. Men jeg kan i alle fall selge halvparten av dette. (liten båt ) Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 7.April.2006 Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Sender deg en IM med tlf. nr. mitt så vi kan ta det der... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
tein Svart 7.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Sender deg en IM med tlf. nr. mitt så vi kan ta det der... Etter som du var den første som var ute etter tjæreblandingen, kan du få kjøpe halparten av 25-literen jeg nettopp har bestilt. Hvis du er interessert? Kan i så fall hentes på Møhlenpris etter påske. Sitér dette innlegget Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 7.April.2006 Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Tjæreblanding er ikke jeg interessert i dessverre, men 25 l linolje derimot.... Du har vel ikke plass i bilen til det? Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Gnisten Svart 7.April.2006 Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Etter som du var den første som var ute etter tjæreblandingen, kan du få kjøpe halparten av 25-literen jeg nettopp har bestilt. Hvis du er interessert? Kan i så fall hentes på Møhlenpris etter påske. Mener du i tillegg til 25 literen ? Greit for meg. Kun 12,5 liter blir litt i minste laget.... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
tein Svart 7.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Jeg sendte nettopp en mail til Liers Produkter med spørsmål om fraktkostnader til Bergen. Tenkte dette kunne være et alternativ Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 11.April.2006 Link til dette innlegget Svart 11.April.2006 Fikk du noe svar på fraktkostnader her ? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.