Jump to content

Har du trebåt i Hordaland?

tein

Recommended Posts

Hei!

Jeg har planer om å gjøre båtpussen litt billigere denne sesongen og kom over denne leverandøren av oljeprodukter:

http://www.linolje.com/Prisliste.htm

Ser her at literprisen for en blanding av linolje, tjære og terpentin kan kommer ned i 29,- (Hvis jeg ikke har regnet helt feil da :rolleyes: ). Ikke ille sammenlignet med for eksempel trekkfastoljen som ligger på ca 118,- per liter ved kjøp i butikk. Problemet er bare at det ikke er mulig å kjøpe mindre enn 25liter fra denne leverandøren.

Men hvis det er flere i Bergensområdet som er interessert, kan dette bli en hyggelig affære. :yesnod:

Legger ved regnestykket:

treolje.pdf

treolje.xls

Jeg er mest interessert i det første eksempelet. Jeg skulle helst bare hatt 5 liter av hvert produkt. Men hvis dere (Skjælø og LK6647) trenger 10 l. linolje og 10 l. terpentin, mangler vi bare noen som kan kjøpe opp resterende 10 l. tjære.

Hvis vi får dette til, kan jeg kjøre guffa til Bergen etter påske.

LK6647: Jeg har dessverre ikke plass i bilen til mer enn tre dunker.

Mvh. Øystein

Sender deg en IM med tlf. nr. mitt så vi kan ta det der...

Etter som du var den første som var ute etter tjæreblandingen, kan du få kjøpe halparten av 25-literen jeg nettopp har bestilt. Hvis du er interessert? Kan i så fall hentes på Møhlenpris etter påske.

Etter som du var den første som var ute etter tjæreblandingen, kan du få kjøpe halparten av 25-literen jeg nettopp har bestilt. Hvis du er interessert? Kan i så fall hentes på Møhlenpris etter påske.

Mener du i tillegg til 25 literen ? Greit for meg. Kun 12,5 liter blir litt i minste laget....

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...