Bitteliten Startet 7.April.2006 Del på Facebook Startet 7.April.2006 Framnmes Maritime er et VP verksted i Sandefjord som også tar seg av opplag, vår klargjøring etc. på båter. Jeg vurderer å bruke disse til service/opplag etc for Bitteliten IV. Er det noen som har erfaringer med denne selskapet? Sitér dette innlegget Link to post
Annabeth Svart 7.April.2006 Del på Facebook Svart 7.April.2006 Jeg har en Windy 27CC av gammel god årgang. I årenes løp har jeg benyttet meg meget av Framnes i Sandefjord - og har bare gode erfaringer. Sitér dette innlegget Link to post
microship Svart 7.April.2006 Del på Facebook Svart 7.April.2006 Jeg har brukt dem i flere år. Har hatt dem til å utføre motorbytte, opplag ute og inne. Kjempeservice, meget hyggelige folk. Faglig flinke og fleksible, godt delelager Sitér dette innlegget Microship "Båt er bedre investering enn aksjer" Link to post
Bitteliten Svart 7.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2006 Takk for tilbakemelding så langt. Jeg sammenlignet de med en annen anerkjent aktør på Østlandet - Vollen Båtservice, og Framnes Maritime var over 30% billigere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.