power Startet 7.April.2006 Link til dette innlegget Startet 7.April.2006 (redigert) Nå har jeg søkt rundt her for og se hvordan det er mulig og utbedre grenrøret som er skadet uten att jeg klarte og finne noen god løsning på dette problemet . Jeg har sjekke litt hos Volvo men de har kun en flens i plast og denne passer ikke på mitt grenrør På den ene flensen på mitt grenrør så er det satt inn en sylinderforing av ukjent merke som har klart seg bra over lengre tid , så dette må være løsningen for oss som har eldre vp grenrør Kan jeg lime den nye foringen med EPOXY eller finnes det noe annet som kan brukes ? Redigert 7.April.2006 av power (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.April.2006 Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Sveise fast kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 7.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Sveise fast kanskje? Jeg tror ikke det er så lurt siden Volvo på side 162 skriver så fint att (avgaskrøkar får ej svetsas :nono: ) om de skriver dette for og selge mere kostbare deler er jeg usikker på . Foringen som sitter her i dag har jo klart seg bra i x år så det gjelde bare og finne det riktige limet Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.April.2006 Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 (redigert) Mnja, om du limer den fast eller punktsveiser burde vel ikke ha noe og si. Eller? Legger til, de mener vel at den ikke skal sveises fast. Om man sveiser i godset burde vel ikke ha bnoe og si vil jeg tro. Redigert 7.April.2006 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 7.April.2006 Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Den som er hendig med TIG-sveis ordner dette lett og røret blir som nytt. Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 7.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Den som er hendig med TIG-sveis ordner dette lett og røret blir som nytt. Tanken har slått meg , men hvis det er litt feil legering så sier det boff og jeg sitter med ett grenrør som ikke kan brukes Er det noen som har erfaring med bruk av TIG på slike grenrør ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.