Tine IV Svart 16.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2006 3 fot syken slapp jeg unna med et par cm , men Sandviken var på mange måter stor nok og det mener jeg vel enda men. Da jeg er mer i båten enn hjemme ( sier Økosjefen ) og bruker den hele året , så var det en liten drøm om lukket avd . Og det har det blitt Årø 30 m/ BKB dekk , nå kan jeg GÅ rundt ombord i t-sjorta og til og med ikke skalle i taket . Mener denne er stor nok, hehe men veit jo aldrig hva som skjer med lotto å det der . Så det med 3 for syken har jeg sluppet unna med det berømte håret , det vil si på en måte ikke .Båten er registrert som 30 fot , men skroget er forlenga slik at det er like langt som badeplattformen . Så den blir jo strengt tatt 33 fot da men , pytt pytt i båtkortet står det 30 og ferdig med det Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
o.b.lix Svart 16.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2006 kommer an på skrog og balanse i båten det ja.. men hvorfor går en kutter på 50 fot fortere ???????kutter skroget er vel ikke bygget for fart? min er framtung . vet det , men men men ikke meningen å bytte tema. :-) Tipper båten din har for liten propell, jeg Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 27, 26, 27, 27 og nå 24... Hva slags sykdom har jeg egentlig? Dette er føttene på båtene mine de siste 8 årene... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.