fredde1972 Startet 8.April.2006 Link til dette innlegget Startet 8.April.2006 Hei, er det noen som kjenner til noen som har gjort dette tidligere? Jeg har for øyeblikket hele båten i deler og har litt problemer med å stole på den gamle AQ`en når den skal inn igjen. Hvis jeg gjør dette må jeg sertifisere den på nytt på noen måte? Alle råd eller kommentarer taes i mot med takk. Mvh Fredde Sitér dette innlegget Link to post
hekta på båt Svart 8.April.2006 Link til dette innlegget Svart 8.April.2006 Jeg ville vel tro at det skulle være mulig å sette en brakett i hekken og henge på en påhenger, men hullet etter drevet må selvfølgelig støpes igjen Sitér dette innlegget Link to post
gammabusa Svart 8.April.2006 Link til dette innlegget Svart 8.April.2006 Hei du, er vel blitt gjort en del ganger dette her, vanligeste og sikkert også enkleste måten er nok å montere påhengsen på brakett, båtmagasinet hadde en artikkel om dette på en draco, du kan jo kikke her og se om du blir noe klokere...?? mvh ronny http://www.batmagasinet.no/baatweb/bm.nsf/...ghlight=0,draco Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 8.April.2006 Link til dette innlegget Svart 8.April.2006 Har sett flere ombygde båter fra innenbors til utenbors... kan ikke påstå det har vært noe pent..... Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 8.April.2006 Link til dette innlegget Svart 8.April.2006 En kompis gjorde det med sin Nordkapp 17... satte på en 60Hk Mariner eller noe. funka fint, har ikke sett båten. Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
fredde1972 Svart 9.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2006 Jeg må innrømme at jeg hadde ikke tenkt å bruke brakett. Men hvis det er eneste løsningen så dropper jeg det. Brakett blir vel sjelden pent.... Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 9.April.2006 Link til dette innlegget Svart 9.April.2006 Jeg må innrømme at jeg hadde ikke tenkt å bruke brakett. Men hvis det er eneste løsningen så dropper jeg det. Brakett blir vel sjelden pent....Brakett er den letteste løsningen - og den styggeste. En annen fordel med brakett er at du flytter tyngdepunktet lengre bak på båten, som er en fordel om det skal gå fort - men er fremdeles stygt. Det går også fint å støpe om til motorbrønn, men er en del arbeid da... Sitér dette innlegget Link to post
Wakeboarder Svart 9.April.2006 Link til dette innlegget Svart 9.April.2006 Her er det en nordkapp på finn, som har en slik brakett. Hva slags motor/drev har du? Selge? Sitér dette innlegget Link to post
fredde1972 Svart 11.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2006 Hei Wakeboarder Jeg har en aq115 med 100 drev som jeg da vurderer å selge om jeg bygger om. Men har også 2 aq130 i deler (blir sikkert 1 bra :-) og 2 stk. 270 drev til salgs om det kan være av interresse. Send meg en PM hvis du har behov for noe, eller lurer på noe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.