o.b.lix Startet 9.April.2006 Del på Facebook Startet 9.April.2006 Søker manual eller koblingsskjema til Eberspächer D3L. Er det noen som har en slik? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 9.April.2006 Del på Facebook Svart 9.April.2006 Se her. Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 9.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2006 Se her.Jo, jeg har sett denne - men manualene som er der, dekker bare D3LC - hvor C står for compact. Disse er nyere og med hjerne integrert og ikke seperat hjerne som jeg har. Derfor er nok koblingsskjemaet noe ulikt også. (de har imidlertid deletegning av D3L, men ikke koblingsskjema) Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 9.April.2006 Del på Facebook Svart 9.April.2006 Har du sett denne på ebay ? Det ser ut som at han kan skaffe det meste dersom denne også er feil. Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 9.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2006 Har du sett denne på ebay ? Det ser ut som at han kan skaffe det meste dersom denne også er feil. Joda - det er en mulighet. Men dette vil ta mange dager, sannsynligvis ikke før etter påske. Ikke noen som har en raskere måte? Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 9.April.2006 Del på Facebook Svart 9.April.2006 jeg har boka er det noe spesielt du lurer på kan jeg hjelpe deg Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
o.b.lix Svart 9.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2006 jeg har boka er det noe spesielt du lurer på kan jeg hjelpe degDet er hva som skal kobles til:pumpe - hvilke ledninger (farge) I tillegg har jeg en kontakt på to poler og en på 6 poler som trenger, der den en skal nok gå til bryterpanel. Jeg har en uorginal termostat/bryter, og vil vite hva som skal kobles på de forskjellige punktene... Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 9.April.2006 Del på Facebook Svart 9.April.2006 se på det første innlegget du fikk der er alle opplysningene med farge på alle ledningene Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
o.b.lix Svart 9.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2006 se på det første innlegget du fikk der er alle opplysningene med farge på alle ledningeneDa må du være grei å vise meg ut av skyggens dal, for jeg kan ikke se det du ser... Apparaturene er like BORTSETT fra ledningene... Dette er konklusjonen min etter å ha prøvd å finne ut av driten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.