Avmønstret4 Startet 10.April.2006 Link til dette innlegget Startet 10.April.2006 Skal montere nye skroggjennomføringer. Har ikke bestemt meg om det blir syrefast eller messing, men lurer på om jeg også skal epoxyprime og stoffe disse også. Vil det gro på syrefast/messing??? Mvh Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 10.April.2006 Link til dette innlegget Svart 10.April.2006 Bare å stoffe, det gror som ffff. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 10.April.2006 Link til dette innlegget Svart 10.April.2006 Vil det gro på syrefast/messing??? Garantert! Alt som ikke er behandlet under vannlinjen gror til. Jeg pleier alltid å smøre også over gjennomføringene, kan ikke se noe galt i det... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
roaldbj Svart 10.April.2006 Link til dette innlegget Svart 10.April.2006 Man kan vel i prinsippet prime og understellsbehandle alt bortsett fra offeranoder, dynaplate (eller tilsvarende), ekkoloddgiver, skovelhjul. Hvorvidt man kan skal prime og behandle aksling, propell og ror er vel en smaksak og avhengig av om man har mulighet til å dykke under båten i løpet av sommeren og koste over med stålbørste. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.