Astor Startet 10.April.2006 Del på Facebook Startet 10.April.2006 I dag sendte nitimen fra havna på Sætre. hele den timelange sendinga var fyllt med maritimt stoff. Vi hørte bla. Kåre Paulsen alias Nor_West og Stressless alias Bendik som selger diesel fra brygga og er marinaeier. Begge er aktive på Baatplassen. Gutta gjorde fin reklame for båtlivet. Og møter du en av disse i sommer er det bare å be om autografen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
vanntrivsel Svart 10.April.2006 Del på Facebook Svart 10.April.2006 Det gikk jeg glipp av Kan programmet avspilles på www.nrk.no/nitimen eller noe? Noen som vet det ? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 10.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2006 Dagens nitime finner du her: Nitimen Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Avmønstret4 Svart 10.April.2006 Del på Facebook Svart 10.April.2006 Først nitimen fra Sætre, så påskelabyrinten og snart kommer reiseradioen. Livet er herlig Hørte på sendingen, men det var lite røverhistorier fra gamlegutta.... Eller ble de bare sladdet Sitér dette innlegget Link to post
vanntrivsel Svart 10.April.2006 Del på Facebook Svart 10.April.2006 Jeg prøver og spille av dagens nitime, men får feil på siden. Gjelder det alle som prøver eller er det bare på min pc som ikke virker? Gleder meg til å høre hva dette dreier seg om. Satser på bedre lykke imorgen Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 10.April.2006 Del på Facebook Svart 10.April.2006 Når vi er inne på Sætre, Astor. Hvor er det blitt av han Asbjørn Solvang som tidligere drev den Fina stasjonen og også hadde Yamaha verksted på klokkarstua ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.