puteunderarmen Startet 10.April.2006 Link til dette innlegget Startet 10.April.2006 trenger en slik del som på det dårlige bilde. et deksel som dekker en kabel som skal komme ut av hekken. Hvor kan jeg få tak i dette, eventuelt hvordan kan jeg gjøre det får å få det til å se bra ut? Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 11.April.2006 Link til dette innlegget Svart 11.April.2006 Et slikt deksel fulgte med da jeg kjøpte hekksvinger til ekkolodd. Sjekk om Garmin, Humminbird etc. har noe i sine reservedels lister Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 11.April.2006 Link til dette innlegget Svart 11.April.2006 Mener et slikt og følger med når du kjøper pit slange (er det det det heter)til faria knopmåler. Mulig jeg har et slikt deksel liggende skal se etetr og gi beskjed Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
roaldbj Svart 11.April.2006 Link til dette innlegget Svart 11.April.2006 Jeg er temmelig overbevist om at du får kjøpt det fra Seatronic, se her. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 11.April.2006 Link til dette innlegget Svart 11.April.2006 Ser ikke ut som jeg finner mitt men kjøper du hos seatronic eller andre vil du vel få den dimensjonen som du har på kabelen. Vil jo tror aat de somselger ekkolodd med hekksvinger og skulle kunne skaffe denne Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.