Jump to content

Små grønne kanner med "Applied" polishprodukt

avmønstret5

Recommended Posts

Det selges et polishprodukt i små grønne (ca 1 liters) plastkanner med varenavnet

"Applied" fra Applied Chemicals Scandinavia AS. Det er tynnflytende, nesten som vann, utrolig lett å bruke, og nokså dyrt.

Vet at det har vært brukt flere år i Stavangertraktene. Det er nå å få kjøpe i Vestfold bl.a. hos

Bø i Larvik. Det selges både som polish og hardglans.

Jeg brukte det (hardglans) sist år, men er fremdeles noe i tvil. Er det noen som har erfaring med dette produktet ?

Bruker hardglansen , seinast igår . Og det er kjempe bra syntes jeg da . Når det har regna og kommer svarte renner nedover under vinduer så er det bare å ta en fuktig klut å tørke av . Men så i Sætre i helga , han Nor West har brukt Hempel hardglans når han tok opp i høst og satt ut nå , og den var vannvittig blank . Så kansje Hempel er litt bedre ? Men er nå fornøyd med den grønne jeg da

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Bra å høre - grunnen til at jeg spør er at baugpartiet på båten fikk gule felt ut på sommeren, ca i høyde med baugbølga. Selv med Thurtle skrogrengjører var det vannskelig å får vekk. Det kunne jo ha vært noe spesiell gugge i sjøen. For øvrig var skroget blankt og fint hele sesongen

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...