Rastløs Startet 13.April.2006 Del på Facebook Startet 13.April.2006 - på moderne 4 -taksts motorer. Motoren går ikke skikkelig. jeg har en misstanke om at det er vann i bensinen, men jeg mener at jeg har hørt at man ikke kan benytte kondensfjerner på injection motorer. - eller går det bra ? Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 jeg mener da bestemt at jeg har hørt/lest at det er tilsatt kondesfjerner i det som blir transportert rund til stasjonene på vinterstid....hvis det er slik, er det jo ikke noe farlig.. Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Brutus Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Det står i dette dokumentet fra Statoil at kondensfjerner ikke skal ha negativ effekt på innsprøytningsmotorer. Det er visst tilsatt midler som skal smøre bevegelige deler i dyser. Kondensfjerner (pdf) Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 13.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2006 (redigert) Ja ja, da er det noe annet galt med motoren for det er en 90 hesters 4-takt( som skal være av de stilleste i klassen) , men den går som en gammel snekke, selv etter en solid dose med kondensfjerner. - har til og med koblet fra den faste tanken og prøvd med ny "frisk" bensin på ekstern tank og byttet alle tennplugger. - tror jammen jeg bruker påsken til å gå på ski jeg... Redigert 13.April.2006 av Alo Mikkel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Hvis plugger er byttet og ny ren bensin, kanskje tenningen er gal hvis den låter som en gammal snekke.... for en 4 takter skal da ikke låte sånn Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 13.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2006 Motoren begynner å nærme seg 3 dager gammel. - Så da får vel en Suzuki forhandler forbarme seg over den rett over påske. Den gikk pent den første dagen så det er vel noen elektorniske dubbeditter som ikke fungere mer tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Ja, her må det sjekkes plugger. Det kan være at du ikke har tenning på alle sylindre.... Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Ps. Er det separat coil for hver plugg på denne? Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Motoren begynner å nærme seg 3 dager gammel. - Så da får vel en Suzuki forhandler forbarme seg over den rett over påske. Den gikk pent den første dagen så det er vel noen elektorniske dubbeditter som ikke fungere mer tenker jeg. 3 dager gammel og du får problemer er det ikke så mye å bekymre seg over.... lever tilbake og spør hva for noe drit de har solgt deg Nei ikke gjør det, men det er sikkert en bagatell hvis den ikke er eldre en så... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.