Skipper Worse Startet 13.April.2006 Del på Facebook Startet 13.April.2006 MYT -- Massive, Yet Tiny Yep, dette er motoren for fremtiden. Lav vekt, høy ytelse og den går omtrent på luft. Lurer på å bestille et par av disse straks og med en gang. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Sinten Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Kjem ikkje desse til å verte veldig dyre då ? Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Avsluttet2 Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Der røk markedet for Hammerdown Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Imponerende forhold mellom vekt og ytelse, 68kg/850hp...... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Men det må vel anselige kilo stål til for å feste denne energibunten med 850Hp så den ikke roterer like fort rundt som propellen? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sydvesten Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Morsom ide er det i allefall.... Kan jo bli noe for slike som meg som samler på alt som ingen andre vil ha... jamfør Wankel motoren.... som jeg har på en to hjuling.. Men at dette kommer til å slå an er jeg ikke like overbeivst om..... but time wil show... sier dem sikker over there.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Skipper Worse Svart 13.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2006 Men det må vel anselige kilo stål til for å feste denne energibunten med 850Hp så den ikke roterer like fort rundt som propellen? I web-shop'en kunne du velge mellom tre forskjellige typer strikk til å sette den fast med. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Jens_P Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Annen variant over rotasjonsmotor, norsk ide. Sinus Motor Concept AS Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Brutus Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Kjempespennende motor. Tenk deg 850hk påhengs som går på biodiesel. Det blir bra, men det blir vel lett litt drevsalat av slike krefter. Men som det står på tavla bak bildet av motoren. Den vanlige Otto-motoren er jo 100år gammel, så det er vel på tide med noe nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Annen variant over rotasjonsmotor, norsk ide. Sinus Motor Concept AS Lurer på hvordan det går med den maskinen, på nettstedet er siste "Newsletter" datert i 2004.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.