Guest volvos80 Startet 8.August.2003 Del på Facebook Startet 8.August.2003 Diesel i vanntank! Er det noen som har gode tips på hvordan man skal få rengjort vanntankene etter at det ved uhell er fyllt diesel på disse. Tankene er i stål, og selv om det bare ble fyllt i den ene tanken, så har det fordelt seg til begge tanker, og inn i plast-vannrørene. Finnes det kjemikalier som løser opp dieselen slik at tankene kan "spyles" ut? Sitér dette innlegget Link to post
Lars-Inge Svart 8.August.2003 Del på Facebook Svart 8.August.2003 Heisann Har "heldigvis" ikke erfaring med dette her selv, men etter hva jeg har hørt så er diesel svært vanskelig å få ut igjen...og det kan jeg godt tenke meg egentlig. Tror jeg ville prøvd med langvarig gjennomspyling med rent vann...vær forsiktig med vaksemidler, de setter seg også i slanger og tanker. mvh Lars-Inge Sitér dette innlegget mvh Lars-Inge Link to post
Jens_P Svart 8.August.2003 Del på Facebook Svart 8.August.2003 Tok et lite søk hos Båtmagasinet . Fant noen fornuftige svar. Ser ut som damp er det ideelle, salo og mye vann er et godt alternativ. Link 1 Link 2 Link 3 Link 4 Link 5 Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.