erwin-abel Startet 16.April.2006 Link til dette innlegget Startet 16.April.2006 Solen skinner, gradestokken er blaa langt opp- glasset dugger og livet er topp. Sommer hilsen fra Gran Canaria..... Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 16.April.2006 Link til dette innlegget Svart 16.April.2006 Steike....... Det der kaller jeg et spark under beltestedet! Dårlig gjort.... Har det blitt noen ny båt på deg da??? Eller har du den gamle fortsatt. Mener at jeg leste for en tid tilbake at du skulle bytte.... Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 16.April.2006 Link til dette innlegget Svart 16.April.2006 erwin-abel skrev: Solen skinner, gradestokken er blaa langt opp- glasset dugger og livet er topp. Æsj! Det dér kan i hvert fall IKKE måle seg mot blåfrosne fingrer, regn og kuling (værvarselet for i morgen....) og 2 plussgrader i sjøen............ Forresten, dugg på glass har vi her også - bare så synd at duggen er på innsiden av styrhusvinduet....... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Boywonder Svart 16.April.2006 Link til dette innlegget Svart 16.April.2006 NOEN fortjener et motorhavari... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
erwin-abel Svart 17.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 Har motor som venter naar jeg kommer hjem Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.