rdfjell Startet 16.April.2006 Del på Facebook Startet 16.April.2006 Hei. Leter febrilsk etter en brukt VP-kad 32 helst m/drev...er det noen som kan bidra med andre linker enn finn.no gjerne i Sverige, veldig takknemlig for all hjelp jeg kan få...takk takk. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 16.April.2006 Del på Facebook Svart 16.April.2006 www.blocket.se www.drevia.se Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Bitteliten Svart 16.April.2006 Del på Facebook Svart 16.April.2006 LaSa i Oslo selger ut restlager av utgåtte VP modeller. Mulig du kan få en god pris på en ny motor her Sitér dette innlegget Link to post
saga Svart 16.April.2006 Del på Facebook Svart 16.April.2006 Det var en i Levanger som skulle selge en 4 år gammel ubrukt KAD 32 som fortsatt stod i embalasjen for noen måneder siden. Annonsen stod på Finn men den er mest trolig solgt nå? Jeg skrev den ut og har den liggende på jobb tror jeg. Prisen var 110.000 for motoren og 150.000 for motor og drev. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.