Jump to content

erfaring med Paypal?

36

Recommended Posts

Har brukt dette flere ganger og det er heilt greit. Du lager deg en konto og legger inn visa kortet ditt.. Når du da betaler med PayPal trekkes dette fra kontoen din. Ganske kjapt også.. Koster lite eller ingenting å bruke

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

PayPal er absolutt OK. Det geniale er at den du betaler til, ikke får opplysninger om din konto eller ditt kredittkort. Så lenge du IKKE lar deg lure av spoof e-mails, går det helt greit. Bruk sunt vett så går alt bra. :flag:

Jeg har handlet på e-bay i lang tid og hele tiden brukt PayPal. Anbefales!

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Glemte å legge til at jeg vanligvis får umiddelbar e-mail bekreftelse etter å ha benyttet Paypal.

Jeg kopierer denne med e-postleseren og legger den inn i katalog for kjøpte produkter via Paypal.

Ved en anledning var et produkt betalt via Paypal skadet og ble erstattet. Jeg la da ved som attachment den opprinnelige kvitteringen fra Paypal. Det ble ikke reist noen spørsmål til denne dokumentasjonen.

Ut fra mine erfaringer har jeg derfor stor tiltro til Paypal. Jeg kjøper hovedsakelig bøker, dataprogrammer, elektronisk utstyr og fotoutstyr på denne måten.

Håpet fremover er å kunne kjøpe vedlikeholdsutstyr til båten, først og fremst anoder til motoren, på tilsvarende måte.

Mine erfaringer med PayPal gjennom flere år er bare de aller beste.

I enkelte tilfeller vil selgeren ha et lite påslag ved betaling via PayPal, dette for å dekke det lille fradraget som han ellers ville ha fått på sin utbetaling.

PayPal kan forøvrig også brukes helt uavhengig av e-bay; du kan bruke PayPal til å betale et hvilket som helst beløp til hvilken som helst person rundt i verden - under forutsetning av at mottageren har en gyldig e-post-konto. Men her er det jo en betingelse at du kjenner mottageren og stoler på ham . . . .

Med vennlig hilsen POSEIDON

Har brukt PayPal i ett par år, stort sett uten problemer. Hvis du skal betale for 2 gjenstander fra samme tilbyder ( 2 forskjellige auksjoner) fikk jeg problemer med Visa, og transakjonstid.

Dette gjaldt kun 1 gang, de andre 30 gangene jeg har brukt PayPal har vært uproblematiskt.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...