Andiamo Startet 16.April.2006 Del på Facebook Startet 16.April.2006 (redigert) Jeg har en Volvo Penta foldepropell på et 110S drev. Selve propellernavet "bikker" på akslingen og det må jo nødvendigvis skape vibrasjon når motoren brukes. Akslingen er helt tight og fin - det virker nærmest som festemutteren ikke klemmer når den er skrudd helt inn. Ut fra sprengskisse har jeg korrekte deler og det er ingen synlig slitasje. Kan noen fortelle meg hva årsaken er og hva som må gjøres? Redigert 16.April.2006 av Andiamo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hymer Svart 16.April.2006 Del på Facebook Svart 16.April.2006 (redigert) Dette er normalt. Kan ikke forklare hvorfor konstruksjonen er som den er, men normalt er det... Jeg hadde samme spørsmål da jeg kjøpte min båt, men både en sakkyndig inspektør og forrige eier bedyret at alt var som det skulle være. Redigert 16.April.2006 av hymer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.