hschrde Startet 16.April.2006 Del på Facebook Startet 16.April.2006 Er det noen som har tips om hvor jeg kan får slep fra Killingen til Storsand så fort som mulig? Eventuelt noen med litt kraftig båt som vil ha et godt tilskudd på båtbudsjettet for sommeren? Ser ut som kombinasjonen av væmelding og tid kan bli et problem - derfor må jeg nesten sjekke ut mulighetene... Båten fikk motorhavari for noen dager siden - og må selvsagt flyttes så raskt som mulig... Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 Hei Du kan jo prøve slepebåten KYANE 918 22 837. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
hschrde Svart 17.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2006 Da har jeg sjekket litt rundt - det blir redningsselskapet... Regner med å være underveis om et par timer. Det blir jo ikke den billigste båtturen man har hatt - men definitivt en av de mer bekymringsløse! Sitér dette innlegget Link to post
dannis Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 Heisann! Observerte dere i flott slep forbi Oscarsborg idag. Har tatt noen bilder. Send meg en mail også sender jeg de gjerne. Dannis Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 Hvis du får lov av hschrde, kan du jo poste bildene her. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.