Nuten Startet 16.April.2006 Link til dette innlegget Startet 16.April.2006 Har noen erfaringer med effekt og prestasjoner på påhengsmotorer på 115 hk? Gjelder spesielt Mariner, Mercury og Yamaha. Nuten Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 17.April.2006 Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 Ikke et svar på spørsmålet ditt, heller et nytt: Er ikke Mariner og Mercury det samme? Forresten så er jeg ganske sikker på hva som er best..Y****A! (And here we go again... ) Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Nuten Svart 17.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 Det stemmer det. Mariner og Mercury er like, ja. Powerheaden på F115 hos Mercury og Mariner er også lik Yamaha sin F115. Poenget var om noen har erfaringer med hva denne powerheaden yter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.