Frivakten Startet 17.April.2006 Del på Facebook Startet 17.April.2006 Har forsikringselskapene, bankene eller tollen egne nettsteder for salg av båter, skadet eller misligholdte? PS. Har fått tak i en Dell Quay Dory 17 (Boston Whaler-kloning), som jeg skal pusse opp og trenger en styrekonsoll. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Ingar Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 IF hadde det tidligere, men noe har skjedd med den linken.... http://bruktbutikken.if.no Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 If har sammen med andre selkaper vistnok laget en felles side for skadede objekter (bil, båt etc) Denne siden mpå du kha en kode for å komme inn på noe du vist bare får dersom du er godkjent verksted fra selskapene. Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
o.b.lix Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 PS. Har fått tak i en Dell Quay Dory 17 (Boston Whaler-kloning), som jeg skal pusse opp og trenger en styrekonsoll.Er det typen med overbygg? Var en (åpen) tilsalgs tidligere på finn.no, der er greit bilde av styrekonsoll. Selv har jeg en med alu-styrekonsoll, båten sees i bakgrunnen, men har nok trekk over konsollen. Har ikke ordentlig bilde av denne, men kan skaffes Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 17.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2006 (redigert) Takk for bilde o.b.lix, men den jeg har er denne typen: Skal kanskje legge ut Doryen som egen en oppussingstråd. Redigert 17.April.2006 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Tonelotte Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 http://www.forsikringsbiler.no/ Den nye siden for salg av biler/båter fra forsikringselskap Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.