Jump to content

Hvilen Messenger brukes mest?

Harald-

Recommended Posts

Hvilket messenger program bruker medlemmene?

Slik spørsmålet er stilt, kan meningsmålingens alternativer for så vidt "forsvares". Men hvis målet er å få vite mer om hva brukerne av forumet benytter eller ikke benytter av denslags program, så mangler her ett innlysende femte avkrysningsalternativ, nemlig alternativet "Ingen messenger". De fleste seriøse meningsmålinger tar høyde for at ingen av spørsmålsstillerens forhåndsdefinerte alternativer er aktuelle. Brukere som er innom meningsmålingen kan selvsagt la være å krysse av, men spørsmålsstilleren får da aldri vite hvor mange som lot være å krysse av noe alternativ...  :smiley:

så mangler her ett innlysende femte avkrysningsalternativ, nemlig alternativet "Ingen messenger". ...  :confused:

Vil bare påpeke at dette vil bare gi et ekstra ikon som "IM", HJEMMESIDE eller "MAIL" for den som har krysset av for dette i sin profil.

Dersom du ikke har krysset av for dette vil det heller ikke vises på din profil.

Som du ser har jeg et ikon (link) til min hjemmeside, men det har ikke du Skvulpen, dette er fordi du ikke har lagt dette til i din profil.

Meningen med denne meningsmålingen er bare å kartlegge hvem som bruker hva, slik at "sjefene" for dette forumet kanskje kan gjøre det mulig å legge inn et ikon for msn.

For brukere som ikke bruker dette vil jeg igjenn presisere at dette ikke har noen innvirkning, men for brukere som nytter MSN vil kunne kontakte sine likesinnede.

Håper jeg har forklart meg riktig nå??? :wink:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...