colvic craft Startet 17.April.2006 Link til dette innlegget Startet 17.April.2006 hei kan noen gi meg tips om hvodan jeg kan få noe mer efekt utav min motor, skulle gjerne hatt litt mer fart. jeg har veldig lite peiling på motorer Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 17.April.2006 Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 Ojj. Dette blir vanskelig, om du ikke gir noen flere fakta. Hvilken båt står den i, hvilken fart idag, hvilke turtall ved denne fart, årsmodell etc. etc.. Det er mange her som sikkert kan gi deg noen tips, men garantert at de må ha flere fakta! Velkommen til BP forresten! Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Ingar Svart 17.April.2006 Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 Det er ikke mulig å ta noe mer effekt ut av disse motorene. Bør ikke kjøres over 3300rpm, da er effekten ca 70hk. Bruker og servicemanual ligger i dokumentarkivet. Sitér dette innlegget Link to post
Blondie Svart 17.April.2006 Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 Hei Ingar:fant ikke noen info der på bruker og servicemanual om bmw 180hk.d636. Hvet du om det finnes dette? Sitér dette innlegget Kokka Link to post
Ingar Svart 17.April.2006 Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 Beklager. Men skulle noen ha dette (eller andre manualer på utgåtte motorer) ville det vært flott om de kunne legge en kopi i arkivet. (man kan laste opp vedlegg der) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.