MT. Startet 9.August.2003 Link til dette innlegget Startet 9.August.2003 Nå har jeg snart oversikt overhva jeg trenger til mitt defekte hekkaggregat av typen OMC Cobra. Derimot savner jeg en forhandler å gå til... Siden dette handler om tannhjul i undervannshus, belger også videre, finner jeg intet passende hos feks EuroFritid ol. Kan noen hjelpe meg med forhandlere, gjerne i Midt-Norge. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Skvulpen Svart 9.August.2003 Link til dette innlegget Svart 9.August.2003 Firmaet Weiberg Gulliksen AS i Ålesund har i alle fall vært forhandler tidligere for OMC, og har fortsatt verksted for Evinrude og Johnson outboard, som opprinnelig er av samme "OMC-familie" (nå overtatt av Bombardier). Skader sikkert ikke å kontakte Weiberg Gulliksen og spørre. Tlf. 70 11 85 00. Gudd løkk! Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 10.August.2003 Link til dette innlegget Svart 10.August.2003 Det er et firma som heter Ravns Garage som ligger i nærheten av Mysen eller Askim. Der skal du få tak i OMC deler. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Lars-Inge Svart 11.August.2003 Link til dette innlegget Svart 11.August.2003 Heisann Deler OMC hekkaggregater skal kunne skaffes hos alle som selger Evinrude og Johnson påhengere, finnes sikkert et utall forhandlere rundt omkring i landet. mvh Lars-Inge Sitér dette innlegget mvh Lars-Inge Link to post
LEJ Svart 12.August.2003 Link til dette innlegget Svart 12.August.2003 Jeg ville tro du kunne kjøpe deler hos en hvilken som helst Volvo Penta forhandler til drevet. De kjøpte jo som kjent Cobra drevet fra OMC og markedsfører det som Cobra SX nå til dags. Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 15.August.2003 Link til dette innlegget Svart 15.August.2003 Mener Euro Fritid kan skaffe delene du trenger. De skaffer det meste til både innen og utenbordsmotorer. Sitér dette innlegget Link to post
RonnyB Svart 23.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2010 Prøv RT Fritid. Her er adressen: http://www.rt-fritid.no/shop/products.asp?lang=47&bid=8 Sitér dette innlegget Ronny Blørstad 90990434 http://www.ksmv.no/historie.htm Link to post
Skvulpen Svart 23.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2010 RonnyB, jeg kan ikke være sikker, men antar du vet at du svarer på en sju - 7 - år gammel tråd?!! Får inderlig håpe at ModeraTore har skaffet delene og fikset drevet som var defekt i 2003 ... Men selvsagt, det kan jo være andre som trenger OMC-deler, så bedre sent enn aldri! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.