Eimo Startet 18.April.2006 Link til dette innlegget Startet 18.April.2006 Jeg skal legge teak dørk på uteplassen min og tenkte jeg skulle felle inn en maritim stjerne , vet noen om noen linker til sider med bilder av sånne ting?? MVH Eimo Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Nidelv 725 SSR på Finn Sitér dette innlegget Link to post
Cirkeline Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Hei Her har du en flott link: http://www.intarsia-wood.dk/index-uk.htm?u...k.htm~mainFrame XD3P Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 tenkte jeg skulle felle inn en maritim stjerne MVH Eimo Hallo ikke for å kverulere , men det er vel kompassrose som er riktig betegnelse på en slik utsmykning. Den Nidelven var jo et riktig smykke å se til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.