Das_Boot Startet 18.April.2006 Link til dette innlegget Startet 18.April.2006 Er det noen som kan hjelpe meg med linken til et sted der jeg kan slå opp VHF kallesignal, båtnavn MMSI osv? Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Hei Her er den norske versjonen., Og en internasjonal. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Das_Boot Svart 18.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Tusen takk for hjelpen giver ! Under 4 minutter tok det å få svar på dette utmerkede forum DET ER JO HELT UTROLIG ! Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Svartiden er ca. 5 min her, så det stemmer nok. Hva er det vi ikke vet her? Masse om båter, men mest om oter. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
giver Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Masse om båter, men mest om oter. HeiDet er mulig det, men det meste teknisk har vært drøftet tildligere. Ref. Noen nye poster et spørsmål, og blir "kuttet" med Se denne tråden. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Det ser ikke ut til at den norske versonen er oppdatert dette året i alle fall. Den internasjonale ser ut til å være oppdatert 11.01.06. Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
bliss X Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Den internasjonale inneholder også båtens forrige navn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.