christina Startet 23.April.2006 Del på Facebook Startet 23.April.2006 har veldig lyst til å kjøpe en wiking 28, er veldig fine båter,noen båter har stang i akterkabinen og noen ikke,noen som vet hvorfor Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 Vet ikke! Det var vel der det var plass til en stang da?? Uansett ville jeg bare ønske deg velkommen på forumet Sitér dette innlegget Link to post
christina Svart 23.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2006 ja du skal se det er så enkelt Sitér dette innlegget Link to post
Enjoy Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 vi hadde wiking boat 28 81mod. Der var det stang, og den var for å støtte opp soldekket over. Enjoy Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 (redigert) Det har ikke noe med dansing å gjøre altså?? Regner med at denne stangen har noe med et noe svakt dekk over akterkabinen å gjøre, og at den derfor ble standardutstyr etter noen års produksjon av båten. Det er jo ofte slik at svakheter oppdages etter noen års bruk... Redigert 23.April.2006 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sigurd Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 ......Det er jo ofte slik at svakheter oppdages etter noen års bruk...Eller er det motsatt.Kun spekulasjoner; Med stang eldre årganger, uten stang nyere årgang. Mener at Saga 27 gikk den veien. Hyttetaket ble forsterka og stanga forsvant rett etter 90......tror jeg! Sitér dette innlegget Link to post
Tommyt Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Hei. jeg hiver meg også på denne tråden. Jeg har også en wiking 28 1979 model. Den har også stang. Det må være for å støtte akterdekket. Kona vil i alle fall ikke danse med den. Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 mulig stanga ble fjernet pga de laget sterkere akterdekk?vist stengene er fjernet på nyere båter da??bare ren gjetting Sitér dette innlegget ] Link to post
Suggen (i sundet) Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Jeg ville ihvertfall gått for en båt med stang i akterkabin........ooooyeaahhh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.